Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2012

Για να μην ξεχνιόμαστε!!!!!

Επίθεση Γ. Παπανδρέου στα συμφέροντα
"Εχθρός της αυτονομίας της πολιτικής δεν είναι μόνο τα διαπλεκόμενα, αλλά είναι και εκείνοι που τα υπηρετούν. Και ο τρόπος που ενεπλάκησαν τα μεγάλα συμφέροντα και τα εκδοτικά συγκροτήματα στις εσωτερικές μας διαδικασίες ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ!"
"Θέλω να δηλώσω ότι εμείς θέλουμε και παλεύουμε για την Ελευθερία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Υπερασπιζόμαστε την ανεξαρτησία τους. Θα παλέψουμε για αυτή την ανεξαρτησία. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ όμως ότι και ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ή το όποιο Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ. ΑΦΕΝΤΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΔΕΧΟΜΑΙ, ΟΥΤΕ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ!"
"Έτσι πορεύτηκα πάντοτε. Με αρχές και με ιδέες. Χωρίς να συμβιβαστώ ποτέ με τους λογαριασμούς του πολιτικού και του προσωπικού κόστους. Ακόμα και όταν αυτές οι αρχές και οι ιδέες δεν ήταν πλειοψηφικές, ακόμα και όταν έδιναν αφορμή σε κάποιους συκοφάντες. Ακόμα και αν έπρεπε ακόμη και να διαφωνήσω με αυτούς που αγαπούσα, που τιμούσα και που σεβόμουνα. Έτσι έμαθα, έτσι προχώρησα. Αυτός είμαι".
"Και σήμερα θα ήθελα να προσθέσω μια ακόμη φράση. ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ. ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΜΑΣ ΟΡΑΜΑΤΑ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΙΝΗΜΑ ΛΑΟΥ. Αυτό είναι το νόημα της νέας εντολής που ζητώ από εσάς".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου