Κυριακή 7 Απριλίου 2013

...τιμά το στεφάνι του...


Μετά την συνάντηση της τρικομματικής ο Βενιζέλος δήλωσε: “Δεν θα χαρίσουμε αυτή την κυβέρνηση σε κανέναν. ΕΓΩ παραιτήθηκα από αντιπρόεδρος της κυβέρνησης για να είμαι πρόεδρος του πασοκ». Δεν νομίζω ότι μόνο στ’ αυτιά μου ακούστηκαν αυτά σαν όρκοι πίστης από Βενιζέλο στον Σαμαρά, κάτι σαν : “Δεν θα σε χαρίσω σε καμιά άλλη, ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.” Και πάλι - με καθαρό μυαλό : «Δεν θα χαρίσω αυτή την κυβέρνηση σε κανέναν άλλον»… παρόλο που χάρισα τις προηγούμενες σε σένα, όταν παραιτήθηκα από αντιπρόεδρος για να είμαι πρόεδρος του πασοκ και να μπορέσω να σε στηρίξω σαν Πρωθυπουργός σε όλα τα ΜΜΕ πριν τις εκλογές ακόμα… θυμάσαι??? Και όλα αυτά για να είμαστε μαζί. Αυτά που έχουμε τώρα δεν θα τα χαρίσω σε καμιά άλλη… Σε θέλω όπως και πρώτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου