Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Είμαι δημόσιος υπάλληλος, φτωχός έντιμος άνθρωπος και όχι αριθμός

Ένας απολυμένος σχολικός φύλακας σοβαρά άρρωστος με σκλήρυνση κατά πλάκας, μεταξύ άλλων ανέφερε σε μια επιστολή του και τα παρακάτω: Σας ακούω να εύχεστε την απόλυση μου, να μου κουνάτε το δάχτυλο επιτιμητικά, να με διασύρεται ως τεμπέλη, βολεμένο, κομματόσκυλο. Και το χειρότερο, όλα αυτά τα ακούν και τα παιδιά μου, τρέμω μήπως πες - πες, αρχίσουν να αμφιβάλλουν για τον πατέρα τους. Δεν θα σας πω τον μισθό μου, γιατί ντρέπομαι. Δεν θα σας πω πόσο μου κοστίζει η αρρώστια μου, τα ξέρετε. Δεν θα σας ρωτήσω πως θα σωθούν οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα, αν εγώ απολυθώ, επειδή δεν πρόκειται να σωθούν. Ένα μόνον θα σας πω! Με λένε Γιώργο, είμαι δημοτικός υπάλληλος, σχολικός φύλακας, ένας φτωχός, τίμιος, σοβαρά άρρωστος άνθρωπος κι όχι αριθμός.
πηγή: διαβασμένο στο fb 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου