Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Αναρτήσεις περί των 58 νάνων και της δικιάς τους «χιονάτη»…


Τι έχουν τα 58 έρημα και ψοφάνε;
Την Βαγγιούλα Τελειοτσένκο:

Αποκλειστικά! Συγκλονιστική εκμυστήρευση ενός μέλους της κίνησης των 58:
 “Τσακώθηκα με το γιατρό μου σήμερα. Έχεις διπολική διαταραχή, μου λέει. Όπα, του λέω, γιατρέ, δε θέλω υπαινιγμούς για την κομματική μου θέση. Παλιά ήμουν εκσυγχρονιστής ναι, αλλά πλέον αποκλειστικά βενιζελικός. Δύο σελίδες φάρμακα μου'γραψε τελικά.”
...κόβουν φλέβες λέμε...

Οι 58 υποστηρίζουν ότι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της διάστασης με το παΣΟΚ του Βενιζέλου, στάθηκαν οι σημερινές δηλώσεις του διορισμένου του γραμματέα, του Ν. Ανδρουλακη, ένα δικό τους παιδί, προωθούμενο ως εκσυγχρονιστής της καινούργιας γενιάς… το δίδαγμα:


Υ.Γ. Όχι βρε κουτά, τι νομίζατε… ότι θα την παρατήσουν την χιονάτη- Βαγγιούλα οι 58 νάνοι; Όχι δα, θα έχουν και συνδιάσκεψη το Μάρτη για να στηρίξουν της προτάσεις του παΣΟΚ για ευρωβουλευτές και φυσικά την αγαπημένη τους… ηγεσία για την οποία κόβουν φλέβες… μάλιστα ακούγεται ότι στην μεγαααάλη κεντροαριστερά των 58& 3 με τον Κουκουλοπουλο, σκέφτονται να αλλάξουν την “Κάρμινα Μπουράνα” με το «γλυκέ μου τύραννε»...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου