Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Διαγγέλματα προς τους λαούς


Μέχρι και ο Θεός αγανάκτησε με την ασυδοσία, την κακία και την ανθρώπινη απληστία και έστειλε να του φέρουν δυο σημαντικούς πολιτικούς ηγέτες του κόσμου και έναν άλλον με κλήρωση. Έτσι φτάνουν μπροστά του ο Ομπάμα, ο Κάστρο και… ο Αντωνάκης Σαμαράς. «Σας φώναξα για να σας δώσω ένα μήνυμα για τους ανθρώπους : Αν δεν αλλάζετε και αποδεικνύετε πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους σας, σε ένα χρόνο θα σας καταστρέφω.»
Έντρομοι οι ηγέτες επιστρέφουν απ' τον Παράδεισο στη Γη και κρατάνε διαγγέλματα προς τους λαούς τους.
Ο Ομπάμα λέει στους αμερικανούς :
“Έχω ένα κακό και ένα καλό νέο. Το κακό είναι ότι ο Θεός μου είπε ότι μπορεί να μας καταστρέφει σε ένα χρόνο. Το καλό είναι ότι υπάρχει ελπίδα να σωθούμε, αν θα γινόμαστε πραγματικά μια ανθρώπινη κοινωνία.”
Ο Κάστρο λέει στους Κουβανούς:
Έχω να σας δώσω δυο κακά νέα. Ο θεός υπάρχει- το πρώτο και το δεύτερο- θα μας καταστρέψει.
Κάνει και ο Αντωνάκης διάγγελμα προς τους Έλληνες :
”Έχω να σας ανακοινώσω δυο καταπληκτικά νέα. Το πρώτο είναι ότι μίλησα με τον Θεό και το δεύτερο ότι σε ένα χρόνο θα έρθει για να συνεχίσει το έργο μου.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου